28 settembre 2010

Ciao, di dove sei, quanti anni hai? - Lezione di catalano 4





A: Hola, jo sóc el Pau. I tu, com et dius? Ciao, io sono Paolo. E tu, come ti chiami?
B: Hola, Pau, jo em dic Laura. Ciao, Paolo, io mi chiamo Laura.
A: I d'on ets? E di dove sei?
B: Sóc catalana. I tu? Sono catalana. E tu?
A: Jo també sóc català. Visc a Lleida. Anch'io sono catalano. Abito a Lleida.
B: Ah! Jo visc a Corbera de Llobregat. Ah! Io abito a Corbera de Llobregat.
B: Quants anys tens, Pau?  Quanti anni hai, Paolo?
A: Tinc quaranta-tres anys. I tu? Ho 43 anni. E tu?
B: Jo en tinc vint-i-set. Io ne ho 27.


* Quants anys té la Laura? Quanti anni ha Laura?
 * En té 27. Ne ha 27.

* D'on són el Pau i la Laura?  Di dove sono Paolo e Laura?

* El Pau és de Lleida, la Laura és de Corbera de Llobregat. Paolo è di Lleida, Laura è di Corbera di Llobregat.

2 commenti: